خبرنامه یوزنامه – شماره ۲۰

0

موضوع: محیط زیست

تاریخ انتشار: پاییز و زمستان ۱۳۹۲

تعداد صفحات: ۳۶ صفحه

زبان: فارسی

فرمت انتشار: PDF و چاپی

نسخه الکترونیکی بیستمین شماره خبرنامه داخلی انجمن یوزپلنگ ایرانی بانام «یوزنامه» که در اسفندماه ۱۳۹۳ منتشرشده بود، در دسترس قرار گرفت.

بیستمین شماره یوزنامه با شکل و شمایلی متفاوت به‌صورت تمام‌رنگی به ارائه اخبار و مقالات مختلف در زمینهٔ حیات‌وحش و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت یوزپلنگ ایرانی و فعالیت‌های انجمن یوزپلنگ ایرانی پرداخته است.
در این شماره در گفت‌وگویی که با مهندس اسلامی مدیرعامل انجمن انجام‌گرفته، نحوه و مراحل ثبت عکس برگزیده مجله حیات‌وحش بی‌بی‌سی تشریح شده است.
گفت‌وگو با مهندس علی‌رضا هاشمی سخنگوی کمپین پرواز درباره فریدون‌کنار و کشتار پرندگان مهاجر بادام‌های هوایی، از دیگر مطالبی است که در این شماره می‌خوانید.
چیت بال یوزپلنگ فوتبالیست، پروژه پایش، برگزیده IUCN، یوزو یا منگوله گوش، معرفی کارگاه زمین سیاره زنده، آخرین خبر از یوزپلنگ‌ها، پایبندان آفریقای کوچک، عروسی یوزپلنگی و معرفی کتاب و فیلم بخشی از عناوین آخرین شماره یوزنامه است.
«یوزنامه» خبرنامه رسمی انجمن یوزپلنگ ایرانی است که نزدیک به یک دهه از انتشار آن می‌گذرد. هدف از انتشار یوزنامه، اطلاع‌رسانی در خصوص مسائل محیط‌زیست کشور و آخرین دستاوردهای پژوهشی و فعالیت‌های حفاظتی انجمن به اعضا، همکاران و علاقه‌مندان هست. این نشریه که هم اکنون با سردبیری محمد گائینی تقویت شده است، علاوه بر نسخه چاپی به صورت الکترونیکی نیز منتشر می‌شود.

 

Download “نسخه الکترونیک یوزنامه شماره ۲۰” Yuznameh_No20.pdf – 148 بار دانلود شده است – 13 مگابایت

منبع: انجمن یوزپلنگ ایرانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


6 − دو =