رویداد نوآورانه خدمات نوین مالی و پرداخت – Fintech

0

دومین رویداد نوآورانه تریگ‌آپ در حوزه خدمات نوین مالی و پرداخت با عنوان Fintech TrigUp برگزار می گردد.

فین‌تک (FinTech) یا فناوری مالی (Financial Technology) به مجموعه‌ای از کسب و کارها گفته می‌شود که با بهره‌گیری از توان نرم‌افزاری و البته سخت‌افزارهای مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته به ارائه خدمات مالی نوآورانه می‌پردازند.

این رویداد از سوی مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با مشارکت شرکت‌های فناپ، داتین، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، اتیک‌پارس، پارسا، شناسا، داتکس و آدونیس و با همراهی دانشگاه خاتم، مرکز شتابدهی تریگ‌آپ، کافه آی‌تی، پروژه فاندوران و ساینس آنلاین به عنوان حامی رسانه ای برگزار می شود.

رویداد نوآورانه خدمات نوین مالی و پرداخت فناپ
در این برنامه آموزشی صاحبان ایده، برنامه‌نویسان، متخصصان کسب و کار و طراحان رابط و تجربه کاربری به مدت ۵۴ ساعت در کنار یکدیگر با هدف ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر تکنولوژی های مالی به رقابت می پردازند. ضمن اینکه شرکت کنندگان فرصت یادگیری در محیطی جذاب و پویا را با حضور در کارگاه های جانبی این رویداد سه روزه به دست می آورند.

جوایز Fintech تریگ آپ

در رویداد Fintech TrigUp تیم ها با همراهی و راهنمایی مربیان باتجربه‌ی این حوزه از ۱۲ تا ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ در دانشگاه خاتم به توسعه ایده های خود می پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از موضوعات و زمینه های مورد قبول در این رویداد و همچنین آشنایی با مربیان و سخنرانان به وب سایت events.trigup.com مراجعه کنند.

[box type=”note” radius=”10″]همراهان ساینس آنلاین می توانند با کد تخفیف ScienceOnline.ir از ۶۰ درصد تخفیف شرکت در رویداد برخوردار شوند. این تخفیف تا پایان بهمن ماه معتبر است.[/box]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


پنج × = 20